Jaguar F-Pace Forum banner

Goedkope Quicksilver uitlaat - Liverpool gebied

123 views 4 replies 2 participants last post by  cutlea01  
#1 ·
Niet van mij, ken de verkoper niet... kwam net op in mijn eBay opgeslagen zoekopdrachten, dus ik dacht dat ik het zou delen in het belang van anderen
Ebay-vermelding - 116785799786
Image

Het staat vermeld als een F-Type uitlaat, maar dat is het niet. Het typeplaatje vermeldt 'F-Pace' en het onderdeelnummer van de fabrikant is voor een F-Pace.

#3 ·
Erg, erg vervelende uitlaat. Ja, deze past op de 3.0 V6 supercharged F-Pace, maar hij is erg "brommend". De standaard OEM-uitlaat is van zichzelf al behoorlijk luid, monteer deze en het geluid van de uitlaat neemt zeer sterk toe, het is gewoon luider met een brom bij precies de verkeerde toerentallen tijdens het rijden dat je ze er weer afhaalt. Vraag me hoe ik dat weet! Deze zijn niet van mij, want de mijne liggen op zolder in de werkplaats omdat ik ze niet langer kon verdragen en de standaarduitlaat weer heb gemonteerd.

owns 2018 Jaguar F-Pace S
#5 ·
Eens, als iemand de klank mooi vindt, dan is dat voor hem en heeft hij natuurlijk geen verkeerde keuze of beslissing gemaakt. Ik vind de "bang bang"-tuning van de Focus RS bij auto's erg, erg vervelend, maar de jongeren die hun auto's laten tunen vinden het leuk. Ik heb een sterk aangepaste uitlaat op de XKR: de voorste resonators zijn vervangen door een rechte X-pijp en de achterste geluiddemper is een veel kleiner sporttype. Hij klinkt perfect in mijn oren, niet te luid bij rustig straatrijden, een iets luider gebrom en geen gebrom. Maar geef hem vol gas en je weet dat het een V8 is.

owns 2018 Jaguar F-Pace S
  • Like
Reactions: Apollya